Na stiahnutie


Reklamačný protokol

  • formulár "Reklamačný protokol" môžete použiť v prípade vady niektorého z dodaných výrobkov. Stačí vyplniť iba adresu, telefónne číslo a e-mail, ďalej názov reklamovaného výrobku, číslo dokladu o nákupe a dátum nákupu. Ďalej stručne popis závady. Pokiaľ máte nejakú poznámku k reklamácii, môžeteji napísať do políčka Poznámky k prijatiu výrobku. Ostatné polia nevypĺňajte. Je vhodné si tiež prečítať základné podmienky reklamácie. V prípade otázok k reklamácii volajte 604 106 987 alebo píšte na velkoobchod@jezirkabanat.cz. Vyplnený protokol priložte k reklamovanému výrobku a zašlite aj s kópiou dokladu o nákupe na adresu uvedenú v kolónke Predávajúci.
Odstúpenie od zmluvy

  • formulár odstúpenie od zmluvy môžete použiť v prípade, že výrobok, ktorý ste kúpili prostredníctvom nášho e-shopu nespĺňa Vaše predstavy. Podmienky na odstúpenie od zmluvy sú uvedené vo formulári.

Dokumenty ke stažení

JEZÍRKA BANAT®, s.r.o. se sídlem Hněvotín 540, PSČ 783 47, Hněvotín, IČ 278 13 070, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 52528, odkaz na OR
Copyright © 2019, Jezírka Banat s.r.o.